Jump to content

Edit History

Karl Norge

Karl Norge

"På spørsmål om selskapet avholdt kurset ulovlig, svarer han at det er opp til politiet å vurdere,... og anslår at hastigheten var på om lag 35 knop da ulykka inntraff.

– Det stemmer at jeg ikke hadde mottatt godkjenningen fra Kystverket. Jeg handlet i god tro."

 

Leser at ulykken skjedde i 35 knop. Det er jo en fart alle båter klarer.

Så hvordan hadde dette endt i 50+ knop, som var hele poenget med kurset.

Karl Norge

Karl Norge

"På spørsmål om selskapet dermed avholdt kurset ulovlig, svarer han at det er opp til politiet å vurdere,... og anslår at hastigheten var på om lag 35 knop da ulykka inntraff.

– Det stemmer at jeg ikke hadde mottatt godkjenningen fra Kystverket. Jeg handlet i god tro."

 

Leser at ulykken skjedde i 35 knop. Det er jo en fart alle båter klarer.

Så hvordan hadde dette endt i 50+ knop, som var hele poenget med kurset.

Karl Norge

Karl Norge

"På spørsmål om selskapet dermed avholdt kurset ulovlig, svarer han at det er opp til politiet å vurdere,... og anslår at hastigheten var på om lag 35 knop da ulykka inntraff.

– Det stemmer at jeg ikke hadde mottatt godkjenningen fra Kystverket. Jeg handlet i god tro."

 

Leser at ulykken skjedde i 35 knop. Det er jo en fart alle båter klarer. Så hvordan hadde dette endt i 50+ knop, som var hele poenget med kurset.



×
×
  • Create New...