GeirKS Startet 2.Desember.2005 Del på Facebook Startet 2.Desember.2005 Er det noen som kjenner begge modeller som kan synse om hvilken som lønner seg å velge? Jeg forstår det slik at den ene bruker C-Map og den andre Navionics, men ellers - er det noen vesentlige forskjeller på disse to? RL70CRC har vel muligheter for HSB og deling av display/funksjoner, mens C70 vel mangler dette. Det er uansett radarbruken som er mest aktuell... Geir Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 3.Desember.2005 Del på Facebook Svart 3.Desember.2005 har intrykk av at det er c serien til raymarine som overtar nå. De virker billigere også. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Desember.2005 Del på Facebook Svart 3.Desember.2005 Om du skal bruke apparaturen i åpen båt kan det være lurt å sjekke om lysstyrken på c serie er tilstrekkelig for deg i direkte sollys. Jeg valgte Simrad av denne grunn, men mine øyne er ikke helt perfekte - alderen tynger Sitér dette innlegget Link to post
sees Svart 3.Desember.2005 Del på Facebook Svart 3.Desember.2005 hei, jeg har C 80, angrer på at jeg ikke kjøpte E serien slik at jeg kunne kople på slave skjerm ute. Ellers må jeg si meg veldig fornøyd. Både C og E serien er mere som en flatskjerm, bygger lite i dybden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.