Jump to content

Edit History

Sondreland

Sondreland

Hei alle, jeg tror dere toucher noe viktig her: godt rengjorte kar osv. Jeg kan ikke fatte at dette har skjedd på noen annen måte enn at noen i gruppa (eller gud forby: meg) har vært lite etterrettlige med renholdet. Varenummeret er for øvrig 361850 fra Biltema. Men jeg er like skeptisk som dere her, og tror den opplagte forklaringen er at det har lurt seg inn noe annet enn vann i denne blandingen. Ville bare sjekke her om dette var noe som kunne skje av seg selv om det fikk stå lenge, men svarene deres tyder på at det dessverre er vi som har slurvet. Da jeg finner det usannsynlig at vi tilfeldigvis har kvalifisert oss til nobelprisen i kjemi blir neste steg da å finne ut hvem som må ta straffen og hva som er passende straff for å måtte tappe ned kjølekretsen igjen... og kanskje prøve å finne ut hva i alle dager det øverste laget her består av.

Sondreland

Sondreland

Hei alle, jeg tror dere toucher noe viktig her: godt rengjorte kar osv. Jeg kan ikke fatte at dette har skjedd på noen annen måte enn at noen i gruppa (eller gud forby: meg) har vært lite etterrettlige med renholdet her. Varenummeret er for øvrig 361850 fra Biltema. Men jeg er like skeptisk som dere her, og tror den opplagte forklaringen er at det har lurt seg inn noe annet enn vann i denne blandingen. Ville bare sjekke her om dette var noe som kunne skje av seg selv om det fikk stå lenge, men svarene deres tyder på at det dessverre er vi som har slurvet. Da jeg finner det usannsynlig at vi tilfeldigvis har kvalifisert oss til nobelprisen i kjemi blir neste steg blir da å finne ut hvem som må ta straffen og hva som er passende straff for å måtte tappe ned kjølekretsen igjen... og kanskje prøve å finne ut hva i alle dager det øverste laget her består av.

Sondreland

Sondreland

Hei alle, jeg tror dere toucher noe viktig her: godt rengjorte kar osv. Jeg kan ikke fatte at dette har skjedd på noen annen måte enn at noen i gruppa (eller gud forby: meg) har vært lite etterrettlige med renholdet her. Varenummeret er for øvrig 361850 fra Biltema. Men jeg er like skeptisk som dere her, og tror den opplagte forklaringen er at det har lurt seg inn noe annet enn vann i denne blandingen. Ville bare sjekke her om dette var noe som kunne skje av seg selv om det fikk stå lenge, men svarene deres tyder på at det dessverre er vi som har slurvet. Neste steg blir da å finne ut hvem som må ta straffen og hva som er passende straff for å måtte tappe ned kjølekretsen igjen... 

• Create New...