Jump to content

Edit History

Nordkapp16.5

Nordkapp16.5

@Cpt.Jack Det er helt vanvittige priser. For å ikke sammenlikne med 2takt, men enn annen 4takts-motor: Til porschen min koster pakningssett til hele toppen; altså fullt sett med toppakning, eksos, innsug, camdeksel, diverse oringer og simmringer osv. 1435kr. Og det merket er ikke kjent for billige deler...

@ivarmaterialtykkelse ja, det kan også være en del av historien. Jeg lurer på hvor mye det ville koste å få noen med CNC-maskin til å "skrive ut" en bunke adapterplater i et bedre materiale. Jeg ser for meg at det kan være god butikk.

Nordkapp16.5

Nordkapp16.5

@Cpt.Jack Det er helt vanvittige priser. For å ikke sammenlikne med 2takt, men enn annen 4takts-motor: Til porschen min koster pakningssett til hele toppen; altså fullt sett med toppakning, eksos, innsug camdeksel, diverse oringer og simmringer osv. 1435kr. Og det merket er ikke kjent for billige deler...

@ivarmaterialtykkelse ja, det kan også være en del av historien. Jeg lurer på hvor mye det ville koste å få noen med CNC-maskin til å "skrive ut" en bunke adapterplater i et bedre materiale. Jeg ser for meg at det kan være god butikk.

• Create New...