Jump to content

Edit History

TideRace

TideRace

Originalmonterte landstrømsladere er normalt koblet "bak" hovedstrømsbryteren. Det vil si at du ikke skal behøve å skru på hovedstrømbrytere for å lade batteriene.

Du kan enkelt sjekke med et voltmeter. Koble "pluss" og "minus" på batteribanken og les av spenningen (normalt 12,6 -12,7 volt). Sett på landstrømmen. Stiger spenningen er det ok.

Edit: Index var akkurat før meg.. :)

TideRace

TideRace

Originalmonterte landstrømsladere er normalt koblet "bak" hovedstrømsbryteren. Det vil si at du ikke skal behøve å skru på hovedstrømbrytere for å lade batteriene.

Du kan enkelt sjekke med et voltmeter. Koble "pluss" og "minus" på batteribanken og les av spenningen (normalt 12,6 -12 7 volt). Sett på landstrømmen. Stiger spenningen er det ok.

TideRace

TideRace

Originalmonterte landstrømsladere er normalt koblet "bak" hovedstrømsbryteren. 

Der vil si at du ikke skal behøve å skru på hovedstrømbrytere for å lade batteriene.

Du kan enkelt sjekke med et voltmeter. Koble "pluss" og "minus" på batteribanken og les av spenningen (normalt 12,6 -12 7 volt). Sett på landstrømmen. Stiger spenningen er det ok.

TideRace

TideRace

Originalmonterte landstrømsladere er normalt koblet "bak" hovedstrømsbryteren. 

Der vil si at du ikke skal behøve å skru på hovedstrømbrytere for å lade batteriene.

• Create New...