Hulda Svart 27.November.2022 Del på Facebook Svart 27.November.2022 Innafor. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 27.November.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.November.2022 Den forrige potten var ikke skrudd fast i dørken. Lurte på om jeg skulle gjøre det nå. Er ikke plass til å skru med gjennomgående bolt, så lurte på om jeg bare skulle bruke treskruer eller skru fast potten i noen treklosser som jeg limer fast i dørken i stedet. Regner også med at vanlig Tec7 fungerer bra for å lime fast skroggjennomføringen? Er litt stort hull med vandring på sidene, så regner med det trengs en god klase med stoff her. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 19.Desember.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2022 Er bra klaring mellom røret og veggen. Er det bare å kline på med tec7, eller kan jeg bygge røret med noe? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.