5nacks
11 minutes ago, Code0 said:Jeg tenkte på om forsterkninger var inkludert. Når det ikke er det så er det ikke urimelig å betale for det. Du kunne kjøpt selvklebende duk og gjort det selv. Jeg har fått seilmaker til å laser(?)kutte ut seilnummer som jeg klistret på selv, da betalte jeg ikke for jobben. Så om du hadde bedt om å komme innom og hente to selvklebende forstrekninger på 1 x 0,2 m eller whatever, så hadde nok det vært greit for en billig penge.
Jeg har Bavaria, modellmerke i storseilet kunne jeg fått montert om jeg betalte ekstra.
Vi vet jo ikke om dette var racing- eller turseil, sjelden med forsterkninger i regattaseil, de er ofte også uten rev. Turseil vil kanskje trenge forsterkninger også i 1.rev-posisjon. Men det ordnet seg, og håper du får glede av seilene i mange sesonger.
Jada, blir ikke ruinert av dette ? Neste forsterkning gjør jeg selv, da dette kun ble gjort forsterkninger på ene revet. Reparasjoner utover dette kommer jeg nok til å gjøre lokalt, ble hovedsakelig bestilt hos denne seilmakeren pga kort leveringstid.