Jump to content

Edit History

Lars H.

Lars H.

Det er sannelig ikke lett å følge med her, og da begynner en fort å lure på hvordan det går med eget GSM-utstyr etter hvert. Jeg har en boks fra Vera med SIM-kort som jeg med SMS'er kan slå av og på strøm. Denne boksen bruker EGSM900 og DCS1800 nettverk. Hva er disse to nettverkene, G2, G3 eller G4?

Jeg har også en såkalt SafeCurrent enhet som sender regelmessige målinger av spenningen på båtbatteriet.  I spec'n for denne står det at den har en GPRS modul og oppgitt mange frekvenser. GPRS kom vel med G2, men vil enheten virke etter 2025?

gprs.jpg.07f0d794ce8d690b28ca95a7ea8e9f53.jpg

Lars H.

Lars H.

Det er sannelig ikke lett å følge med her, og da begynner en fort å lure på hvordan det går med eget GSM-utstyr etter hvert. Jeg har en boks fra Vera med SIM-kort som jeg med SMS'er kan slå av og på strøm. Denne boksen bruker EGSM900 og DCS1800 nettverk. Hva er disse to nettverkene, G2, G3 eller G4?

Jeg har også en såkalt SafeCurrent som sender regelmessige målinger av spenningen på båtbatteriet.  I spec'n for denne står det dette. GPRS kom vel med G2, men vil enheten virke etter 2025?

gprs.jpg.07f0d794ce8d690b28ca95a7ea8e9f53.jpg

Lars H.

Lars H.

• Create New...