Jump to content

Edit History

tobixen

tobixen

2 hours ago, Grønngylt said:

Nesten så jeg har lyst til å spørre om hvor, så søke på jobb der. Med den hustlinga der, burde de kunne betale ut noen feite lønninger 

Det går nok mest til ledelsen og aksjeeierene, med litt drypp på mellomledere og luselønn til de som faktisk gjør arbeid her, tipper jeg.  Mannskapet mitt forstår Portugisisk, og han forteller at konversasjonen fra mellomleder til arbeider hørtes alt annet enn vennlig ut.  De har noen greie kontorbygninger her, men jeg forstår det slik at de som jobber ute på båtene er avspist med et lite pauserom ved siden av toalettet.  Og nei, jeg setter ikke fyr på denne båten :-)

tobixen

tobixen

Nesten så jeg har lyst til å spørre om hvor, så søke på jobb der. Med den hustlinga der, burde de kunne betale ut noen feite lønninger 

Det går nok mest til ledelsen og aksjeeierene, med litt drypp på mellomledere og luselønn til de som faktisk gjør arbeid her, tipper jeg.  Mannskapet mitt forstår Portugisisk, og han forteller at konversasjonen fra mellomleder til arbeider hørtes alt annet enn vennlig ut.  De har noen greie kontorbygninger her, men jeg forstår det slik at de som jobber ute på båtene er avspist med et lite pauserom ved siden av toalettet.

tobixen

tobixen

Det går nok mest til ledelsen og aksjeeierene, med litt drypp på mellomledere og luselønn til de som faktisk gjør arbeid her, tipper jeg.  Mannskapet mitt forstår Portugisisk, og han forteller at konversasjonen fra mellomleder til arbeider hørtes alt annet enn vennlig ut.

tobixen

tobixen

Det går nok mest til ledelsen og aksjeeierene, med litt drypp på mellomledere og luselønn til de som faktisk gjør arbeid her, tipper jeg.

• Create New...