Jump to content

Edit History

tobixen

tobixen

Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe helmaske i denne omgangen - det er ikke så mye som gjenstår nå, snart ferdig med å åpne opp på undersiden.  Så skal vi se om vi kommer oss til og får åpnet litt mer opp ovenfra også. 

Regnvær i går og mye å gjøre på jobb denne uka ... men nå blir det penvær i morgen og, deretter helg.  Men oppholdsværet varer nok ikke inn i helga ...

Det slår meg at ettersom det er rimelig fuktig rundt kjølen, men ingen synlige råteskader er det sikkert saltvann.  Det behøver allikevel ikke å bety at vannet kommer underfra - vi har jo hatt lekkasjer på kjølevannssløyfen til motoren, og i forfjor hadde vi lekkasjer rundt eksosgjennomføringen, det kom mye vann rett inn i båten da.

tobixen

tobixen

Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe helmaske i denne omgangen - det er ikke så mye som gjenstår nå, snart ferdig med å åpne opp på undersiden.  Så skal vi se om vi kommer oss til og får åpnet litt mer opp ovenfra også. 

Regnvær i går og mye å gjøre på jobb denne uka ... men nå blir det penvær i morgen og, deretter helg.  Men oppholdsværet varer nok ikke inn i helga ...

tobixen

tobixen

Regnvær og mye å gjøre på jobb denne uka ... men nå blir det penvær i morgen og, deretter helg.

• Create New...