Trawler 42 Startet 14.November.2022 Link til dette innlegget Startet 14.November.2022 Hei båtfolk ! Har savnet denne hengslen siden jeg kjøpte båten og nå lurer jeg på hvor jeg kan få tak i en ny. Har sett hos lokale utstyrs butikker, men ingen har denne typen. Mener den er laget i messing. Mangler også delen som skal sitte på enden imot fortsettelsen av rekken akterover. 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Gaffelrigg Svart 14.November.2022 Link til dette innlegget Svart 14.November.2022 Hei. Toplicht i tyskland har. https://www.toplicht.de/en/hull-deck/hand-rails/stanchions-hinges/4253/rail-hinge Link to post
Trawler 42 Svart 14.November.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2022 Se der ja Tusen takk for link Gaffelrigg ! Blir vel litt påslag før varen ankommer Kristiansand, men det får våge seg. 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn