Jump to content

Edit History

Endred

Endred

Hei!
Nok ett spørsmål om kartplotter/ekkolodd..

Jeg får meg en 19" båt som skal brukes til helgeturer i kjent/ukjent farvann, fridykking og fiske. Trenger en kombinert kartplotter/ekkolodd som er av såpass kvalitet at jeg kan være trygg på at det fungerer godt til både navigasjon samt fiske opp til 100m dyp (kan sikkert fiske dypere, men har skjønt at hvis man skal se fisk veldig dypr så blir det også veldig dyrt). 

Pris: 0 til 7-8000 (Kanskje mer hvis det er noe som kan dukke opp på tilbud/black friday osv)

Fikk tips om denne, men så at den fikk litt blandet omtale: https://www.marineshop.no/raymarine/131835/raymarine-dragonfly-7-pro-kartplotter-7-skjerm-m-ekkolodd-og-giver?gclid=CjwKCAiAvK2bBhB8EiwAZUbP1JQloD39mWHNymIyc1R9FsnBGt79Vd4EMcRsaSWabGQ8sdyHAfEgRRoC098QAvD_BwE&fbclid=IwAR30p7lCiZHUkN3peQkPKDbytecg5x3aJYHD57XWdxZnEsdkF6jTuTlijFk

Endred

Endred

Hei!
Nok ett spørsmål om kartplotter/ekkolodd..

Jeg får meg en 19" båt som skal brukes til helgeturer i kjent/ukjent farvann, fridykking og fiske. Trenger en kombinert kartplotter/ekkolodd som er av såpass kvalitet at jeg kan være trygg på at det fungerer godt til både navigasjon samt fiske opp til 100m dyp (kan sikkert fiske dypere, men har skjønt at hvis man skal se fisk veldig dypr så blir det også veldig dyrt). 

Pris: 0 til 7-8000 (Kanskje mer hvis det er noe som kan dukke opp på tilbud/black friday osv)

• Create New...