bellen Svart 18.November.2022 Link til dette innlegget Svart 18.November.2022 Ask skrev 1 time siden: Eg føl råda dine Dieselfan, og held meg unna lurium. Alron er ikke noe lurium, men et godt verktøy om du har fått vann i drivstoffet. Men det aller beste er uansett å demontere og rengjøre forgasseren. Jeg fikk en gang vann i bensintanken på grunn av lekkasje i påfyllingslokket på tanken på en båt med utenbordsmotor. Rengjorde tanken og fylte på ny bensin, men fikk ikke motoren til å gå rent etterpå. Da fylte jeg på en god dæsj Alron på tanken og motoren fungerte helt topp en liten stund enda. Den gjekk til og med litt bedre enn den gjorde før jeg fikk vann på tanken, mest sannsynlig på grunn av at alronen renset forgasserene for ulumskheter som hadde komt etter 30 år. Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 18.November.2022 Link til dette innlegget Svart 18.November.2022 Ask skrev for 2 timer siden: Når det gjeld slangar etc, så er generatoren så innkapsla at det er vanskeleg å koma til ting. Med ei slik tilnærming til tekniske problemer ville jeg spart tusenvis av timer med banning og svetting og hudlause fingerknoker Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 20.November.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.November.2022 Hei. I går gjorde eg eit halvhjerta forsøk på å starta generatoren med ny miljøbensin, utan å få start. Eg er ikkje lengre på staden, så eg får ikkje fortsett før om nokre veker. Eg tek opp tråden då. Mange takk for alle svar så langt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.