Sommer2022 Startet 18.November.2022 Link til dette innlegget Startet 18.November.2022 Jeg har en Scand Nordic med stor badeplatform, på den ene "kassen" bak er vinsjen montert på toppen slik som på denne jeg fant her på siden... Er det noen som vet hva slags ankerrulle som passer best her? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 18.November.2022 Link til dette innlegget Svart 18.November.2022 (redigert) Jeg tenker noe som dette kunne passe. https://webshop.nettbaat.no/products/ankerrulle-for-inntil-15-kilo-syrefast?gclid=Cj0KCQiA99ybBhD9ARIsALvZavV7Iq6xbzFbdV_RL_lrfkzaCTxFVOttDH_i8SeSy4_EEBn5VjUq6RYaAp_REALw_wcB Når ankeret kommer opp, så trekker den med seg rulla oppover mot vinsjen. Dermed kommer anker helt ut av vannet. Redigert 18.November.2022 av Bjørn Løvjomås Lagt til bilde (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.