Elise Startet 20.November.2022 Link til dette innlegget Startet 20.November.2022 I forbindelse med wireskift i båten røk et plast klammer for feste av wirestrømpe på veksleplaten. Noe som vet hvor man får tak i ny, står ikke noe fabrikat på plata. Har søkt på Seastar og Teleflex men finne ikke samme skifteplate som jeg har. Sitér dette innlegget Link to post
7 knop Svart 21.November.2022 Link til dette innlegget Svart 21.November.2022 Hei! Kanskje denne passer Jeg har demontert en veksler og tatt vare på noen deler Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 22.November.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2022 Flott, skal måle litt :-) Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 22.November.2022 Link til dette innlegget Svart 22.November.2022 Dette er standard hyllevare hos La-sa. Kan til og med jeg har noen på lager etter at jeg kjøpte noen ekstra når jeg hadde Fairline, men da må jeg nok lete litt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.