mils Startet 23.November.2022 Del på Facebook Startet 23.November.2022 Tenkte kjøpe en inverter som kan drifte en TV - skjønner disse nye litt større QLED skjermene trekker rundt 100-150w (og tenker ikke gå for 12v TV). Ser Victron har i ulike størrelser samt også skanbatt men at victron ligger ca 500kr over skanbatt for 300w eller 600w effekt. Noen råd om det er verdt pengene og hva jeg egentlig får xtra ved å gå for Victron foran noe annet. Er de mindre støyende eller betaler man for blå farge? Sitér dette innlegget Link to post
Martin_ Svart 23.November.2022 Del på Facebook Svart 23.November.2022 Jeg ville absolutt gått for Victron, om det bare er ca kr 500 i differanse. Omformere av kjente merker har ofte bedre viftestyring, bedre virkningsgrad og høyere kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 25.November.2022 Del på Facebook Svart 25.November.2022 Hvis du ikke allerede har TV'en du skal bruke så ville jeg vurdert en 12v Tv isteden. Det begynner å bli litt å velge i der. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Okkaby Svart 25.November.2022 Del på Facebook Svart 25.November.2022 Erik skrev 1 time siden: Hvis du ikke allerede har TV'en du skal bruke så ville jeg vurdert en 12v Tv isteden. Det begynner å bli litt å velge i der. Nå skrev han vel, han ikke tenkte 12v. Nye QLED i litt størrelse får en vel ikke i 12V heller. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
JRK Svart 25.November.2022 Del på Facebook Svart 25.November.2022 På Blocket i Sverige finnes en Victron inverter ren sinus 250W Sitér dette innlegget Link to post
mils Svart 25.November.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.November.2022 endte med victron som anbefalt på 375VA-- funker veldig godt sålangt. Aner ikke om jeg kunne sluppet unna med inverter i grått eller svart istedet for noen 100-lapper mindre, men nå er den kjøpt og det funker brillefint. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.