Jump to content

Edit History

Geo von Krogh

Geo von Krogh

Vi har en, opprinnelig fin seilbåt liggende i havnen siden sommer og nå er den i ferd med å bli slått i filler

Båten er tilsynelatende polsk registrert, men vet det har vært nordmenn som har seilet den. 

Ligger på kommunal brygge, har kontaktet kommunen og nevn at jeg har organisert trygg vinterhavn samt at jeg regelmessig bytter fortøyninger. De slites av siden dette er en gammel fergebrygge med mye svell. 

Om jeg slutter med det, sliter den seg og blir enda en fin båt, knust under brygga. Ikke bra for et båthjerte, miljøet eller ønske om å ha en ryddig indre havn i byen vår. 

Er det noen som kjenner igjen båten eller vet hvordan man kan finne eieren ut ifra polsk reg. nr. ?

A5EF187F-791F-4326-9B64-8354EDBAE2B3.jpeg

CAFDBD36-4E5B-43C0-8DDF-2D8AD2098392.jpeg

Geo von Krogh

Geo von Krogh

Vi har en, opprinnelig fin seilbåt liggende i havnen siden sommer og nå er den i ferd med å bli slått i filler

Båten er tilsynelatende polsk registrert, me. Vet det har vært nordmenn som har seilet den. 

Er det noen som kjenner igjen båten eller vet hvordan man kan finne eieren ut ifra polsk reg. nr. ?

Ligger på kommunal brygge, har kontaktet kommunen og vært i dialog med med, sakt jeg har organisert trygg vinterhavn og at jeg regelmessig byttet fortøyning. De slites av siden dette er en gammel fergebrygge med mye svell. 

Om jeg slutter med det, sliter den seg og blir enda en fin båt, knust under brygga. Ikke bra for et båthjerte, miljøet eller ønske om å ha en ryddig indre havn i byen vår. 

A5EF187F-791F-4326-9B64-8354EDBAE2B3.jpeg

CAFDBD36-4E5B-43C0-8DDF-2D8AD2098392.jpeg

• Create New...