Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

Altså, det er kun én du bør forholde deg til så langt. Jeg er for beskjeden til å uttrykke hvem.

Økt katodeareal er negativt. Uttrykt på en annen måte, propellen er den billigste biten å ofre. Derfor ville jeg ikke utfordret systemet med å legge til komponent som ligger mye høyere i spenningsrekka. Jeg har sett drev som er så tæret at den vertikale akslingen var synlig. Eieren reagerte på at det fløt olje rundt båten. To måneder etter sjøsetting. Men før dette hadde han sett at det boblet fra propellene. 

Jeg har ofte sett at feilen antas å ligge alle andre steder enn i egen båt. De gangene jeg har sett det komme et hakk lenger enn synsing, er @Roger jo og saker rundt en sjøkabel på Sørlandet. Men det er en mulighet som ikke skal utelukkes. Det er mulig å vinne en mill i lotto. Selv om man ikke er sikker på om man har kjøpt lodd.

Min mening er at før man begynner å eksperimentere, finn feilen. Og det første er å følge instruksen til punkt og prikke. Tror jeg har skrevet om det på 'Soga om Hulda' eller noe sånt. Orker ikke å finne det nå, den tråden har blitt altfor lang. 

Hulda

Hulda

Altså, det er kun én du bør forholde deg til så langt. Jeg er for beskjeden til å uttrykke hvem.

Økt katodeareal er negativt. Uttrykt på en annen måte, propellen er den billigste biten å ofre. Derfor ville jeg ikke utfordret systemet med å legge til komponent som ligger mye høyere i spenningsrekka. Jeg har sett drev som er så tæret at den vertikale akslingen var synlig. Eieren reagerte på at det fløt olje rundt båten. To måneder etter sjøsetting. Men før dette hadde han sett at det boblet fra propellene. 

Jeg har ofte sett at feilen antatt å ligge alle andre steder enn i egen båt. De gangene jeg har sett det komme et hakk lenger enn synsing, er @Roger jo og saker rundt en sjøkabel på Sørlandet. Men det er en mulighet som ikke skal utelukkes. Det er mulig å vinne en mill i lotto. Selv om man ikke er sikker på om man har kjøpt lodd.

Min mening er at før man begynner å eksperimentere, finn feilen. Og det første er å følge instruksen til punkt og prikke. Tror jeg har skrevet om det på 'Soga om Hulda' eller noe sånt. Orker ikke å finne det nå, den tråden har blitt altfor lang. 

• Create New...