Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

pipe skrev On 5.12.2022 at 22.59:

Dårlige batterier kan som regel spores tilbake til feil behandling og er det noe båtfolk er gode til er å mishandle batterier til døde for å så skylde på de dårlige batteriene.
Men får vist kjøpt ikke bare ett dårlig batteri men hele banker med dritt batterier....ja særlig 

Det kan du gjerne si men jeg har både opplevd og sett det i praksis hos mange andre også. Jeg har målt spenning på dem når dem ble kjøpt, og dem ble veid før dem ble satt inn. Vet at det er solgt mange av dem og jeg vet også at mange ikke følger så godt med at de oppdager hvor dårlig de holder på spenningen. Noen er sikkert feilt behandlet men mange er ikke det. For min del så er de absolutt ikke dårlig behandlet og heller ikke de andre jeg har sett heller. 

Kjellg

Kjellg

Dårlige batterier kan som regel spores tilbake til feil behandling og er det noe båtfolk er gode til er å mishandle batterier til døde for å så skylde på de dårlige batteriene.
Men får vist kjøpt ikke bare ett dårlig batteri men hele banker med dritt batterier....ja særlig 

Det kan du gjerne si men jeg har både opplevd og sett det i praksis hos mange andre også. Jeg har målt spenning på dem når dem ble kjøpt, og dem ble veid før dem ble satt inn. Vet at det er solgt mange av dem og jeg vet også at mange ikke følger så godt med at de oppdager hvor dårlig de holder på spenningen. Noen er sikkert feilt behandlet men mange er ikke det. For min del så er de absolutt ikke dårlig behandlet og heller ikke de andre jeg har sett heller. De kalles for lukkede syrebatterier men hvor mange får med seg at de skal syrenivået skal sjekkes og veske etterfylles? Det er en ladeguru her på BP, bare spør han om du ikke tror meg..

Kjellg

Kjellg

Det kan du gjerne si men jeg har både opplevd og sett det i praksis hos mange andre også. Jeg har målt spenning på dem når dem ble kjøpt, og dem ble veid før dem ble satt inn. Vet at det er solgt mange av dem og jeg vet også at mange ikke følger så godt med at de oppdager hvor dårlig de holder på spenningen. Noen er sikkert feilt behandlet men mange er ikke det. For min del så er de absolutt ikke dårlig behandlet og heller ikke de andre jeg har sett heller. De kalles for lukkede syrebatterier men hvor mange får med seg at de skal syrenivået skal sjekkes og veske etterfylles? 

Kjellg

Kjellg

Det kan du gjerne si men jeg har både opplevd og sett det i praksis hos mange andre også. Jeg har målt spenning på dem når dem ble kjøpt, og dem ble veid før dem ble satt inn. Vet at det er solgt mange av dem og jeg vet også at mange ikke følger så godt med at de oppdager det. Noen er sikkert feilt behandlet men mange er ikke det. For min del så er de absolutt ikke dårlig behandlet og heller ikke de andre jeg har sett heller. De kalles for lukkede syrebatterier men hvor mange får med seg at de skal syrenivået skal sjekkes og veske etterfylles? 

Kjellg

Kjellg

Det kan du gjerne si men jeg har våde opplevd og sett det i praksis hos mange andre også. Jeg har målt spenning på dem når dem ble kjøpt, og dem ble veid før dem ble satt inn. Vet at det er solgt mange av dem og jeg vet også at mange ikke følger så godt med at de oppdager det. Noen er sikkert feilt behandlet men mange er ikke det. For min del så er de absolutt ikke dårlig behandlet og heller ikke de andre jeg har sett heller. De kalles for lukkede syrebatterier men hvor mange får med seg at de skal syrenivået skal sjekkes og veske etterfylles? 

• Create New...