pipe
Kjellg skrev On 7.12.2022 at 5.46:Vet at det er solgt mange av dem og jeg vet også at mange ikke følger så godt med at de oppdager hvor dårlig de holder på spenningen. Noen er sikkert feilt behandlet men mange er ikke det. For min del så er de absolutt ikke dårlig behandlet og heller ikke de andre jeg har sett heller.
Gidder ikke å krangle noe mer om det for å for de aller fleste av oss fungerer disse batteriene bra i årevis.
Og troverdigheten din har sunket under nullpunkt når du har blitt synsk.
Du kan da ikke vite hvordan andre har brukt batteribanken sin ved å se på den.
Mulig jeg er litt krass men er yrkeskadet når det gjelder båteiere og batterier etter å ha drevet med batteri reklamasjoner i en tidligere jobb.(ikke Sønnak)
Du aner ikke hvor mange tåpelige og lyve historier man måtte høre på selv om man kunne motbevise de med vitenskaplige metoder.
Selv batterier som hadde mistet formen sin av innvendig sulfat ga enkelte seg ikke på å kjeftet på videre hvor flott de var behandlet.
Kona hadde flyttet inn på gjesterommet fordi batteriene hadde over vintreet i dobbeltsengen å bla bla bla ...
For ordens skyld var det også noen bilbatterier men de skjønte som regel problemet med att bilen over tid brukte mer strøm enn den klarte å lade inn grunnet for lite bruk.