Jump to content

Edit History

Morten_L

Morten_L

Så utrolig trist å høre om barnebarnet! Ikke rart noe så tragisk sette stor spor!

Kan et alternativ være å tenke at båten kun skal holdes ved like, ingen ekstra oppgradering osv en periode og tenke at det er helt ok at bruken blir liten akkurat nå. Mener å huske fra tidligere tråder at dere egentlig er veldig fornøyd med båten tross en del uforutsett jobb med den?

Ikke sammenlignbart, men for noen år siden når sønnen var liten og kun ville dra til nærmeste strand, jeg hadde krevende jobb med lite fri og økonomien stram følte jeg båten var en byrde og forsøkte å selge. Den ble lite brukt og jeg tenkte det ikke var rett å ha den. Jeg fikk heldigvis ikke solgt og et par år etter var ting helt anderledes, lysten hos både sønnen og meg var tilbake og økonomien bedre så vi fikk mange fine år i den og endte opp med å oppgradere til nyere og større båt og bruker den mer enn noen gang.

Morten_L

Morten_L

Så utrolig trist å høre om barnebarnet! Ikke rart noe så tragisk sette stor spor!

Kan et alternativ være å tenke at båten kun skal holdes ved like, ingen ekstra oppgradering osv en periode og tenke at det er helt ok at bruken blir liten akkurat nå. Mener å huske fra tidligere tråder at dere egentlig er veldig fornøyd med båten tross en del uforutsett jobb med den?

Ikke sammenlignbart, men for noen år siden når sønnen var liten og kun ville dra til nærmeste strand og økonomien stram følte jeg båten var en byrde og forsøkte å selge. Den ble lite brukt og jeg tenkte det ikke var rett å ha den. Jeg fikk heldigvis ikke solgt og et par år etter var ting helt anderledes, lysten hos både sønnen og meg var tilbake og økonomien bedre så vi fikk mange fine år i den og endte opp med å oppgradere til nyere og større båt og bruker den mer enn noen gang.

• Create New...