Roger og Olina Svart 31.Desember.2022 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2022 Inter 9000 skrev On 29.12.2022 at 10.34: Nå har sola snudd, et mål en nådd. Jeg håper du finner gleden i båten igjen. Hadde vært hyggelig med ei vinterhelg på sjøen. Godt nytt år til Roger. Takk for det og Godt Nytt År til dere også. Sitér dette innlegget Link to post
El barco de Sol Svart 2.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2023 Jeg har vært der. Hadde seilbåt,topp! Jobba meg nesten til døde,hjerteinfarkt og greier. Mista helt lyst på sjøen. I ettertid så jeg at årsaken var manglende overskudd og tiltakslyst. Er tilbake på sjøen,leser båtblader,følger med på alt maritimt og selv båtpuss er morsomt. Mitt råd: har du grei økonomi så ikke selg. Ikke stress med å oppnå et vist antall nautiske eller døgn. Dra på sjøen om du har lyst. Du får nok overskuddet tilbake og da blir alt lysere,særlig sjølivet ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.