Jump to content

Edit History

LangtBortiGokk

LangtBortiGokk

Feil formulering

Hei kjære baatplassen. Er en 15 år gammel adrenalinjunkie som skal vurderer å skaffe seg en Barracuda 17 fot med Suzuki DT150.

Jeg har flere venner som kjører båt, og vi lever alle på samme prinsippet: Høylytt er kult. Jeg bor på et ganske ubefolket sted, så jeg kommer ikke til å forstyrre noen, men vil gjerne ha en båt som overdøver kompisene mine, tenkte at V6en i DT150en vil få det til fint. Har sett at mange driller hull i eksosen for å få mer lyd, men vil ikke risikere å ødelegge stammen/motoren. Noen som har noen tips?

LangtBortiGokk

LangtBortiGokk

Hei kjære baatplassen. Er en 15 år gammel adrenalinjunkie som skal vurderer å skaffe seg en Barracuda 17 fot med Suzuki DT150.

Jeg har flere venner som kjører båt, og vi lever alle på samme prinsippet: Høylytt er kult. Jeg bor på et ganske ubefolket sted, så jeg kommer ikke til å forstyrre mange, men vil gjerne ha en båt som overdøver kompisene mine, tenkte at V6en i DT150en vil få det til fint. Har sett at mange driller hull i eksosen for å få mer lyd, men vil ikke risikere å ødelegge stammen/motoren. Noen som har noen tips?

• Create New...