Jump to content

Edit History

tobixen

tobixen

2 hours ago, tobixen said:

Jeg kjører nå temperaturen opp til 140C og forsøker i tre timer til.

Jeg må jo sove og, så det ble litt mindre enn tre timer - men vekta ble redusert med ca trekvart gram, så det er ingen tvil om at denne kattesanda nå er omtrent så tørr som den kan bli.  En papirpose på ca 132.5g (veide den flere ganger, fikk 132.5, 132.6 og 132.7 - og jeg glemte å veie tara, antas å være ca 32.5g) er nå parkert på badet, så følger jeg opp igjen om noen måneder med nye tall.

tobixen

tobixen

Jeg må jo sove og, så det ble litt mindre enn tre timer - men vekta ble redusert med ca trekvart gram, så det er ingen tvil om at denne kattesanda nå er omtrent så tørr som den kan bli.  En papirpose på ca 132.5g (glemte å veie tara, antas å være ca 32.5g) er nå parkert på badet, så følger jeg opp igjen om noen måneder med nye tall.

tobixen

tobixen

Jeg må jo sove og, så det ble litt mindre enn tre timer - men vekta ble redusert med ca trekvart gram, så det er ingen tvil om at denne kattesanda nå er omtrent så tørr som den kan bli.  En papirpose med 132.5g parkeres nå på badet, så følger jeg opp igjen om noen måneder med nye tall.

• Create New...