Jump to content

Edit History

Kallethekid

Kallethekid

På min 23 FC sitter det en brikke med serienummer o.l på babord side ved passasjersetet. 

Vet du om drev og motor er skiftet? Hvis ikke er det kanskje et serienummer på disse? 

Nå er det vel kanskje ikke så viktig om båten er fra 1987 eller 1989, tilstanden er vel mye viktigere. 

Hvis du er veldig nysgjerrig på når båten er bygget sitter det i alle fall på min et klistremerke på tanken der byggeår er angitt. Dette kan gi en pekepinn. Tanken er enkel å komme til hvis du løsner dørken som sitter med 8 skruer.DSC_0543.JPG.172b1fcda7ac89d0ef7deb707f890125.JPG

Kallethekid

Kallethekid

På min 23 FC sitter det en brikke med serienummer o.l på babord side ved passasjersetet. 

Vet du om drev og motor er skiftet? Hvis ikke er det kanskje et serienummer på disse? 

Nå er det vel kanskje ikke så viktig om båten er fra 1987 eller 1989, tilstanden er vel mye viktigere. 

Hvis du er veldig nysgjerrig på når båten er bygget sitter det i alle fall på min et klistremerke på tanken der dato og resultat for prøvetrykking er gjort. Dette kan gi en pekepinn. Tanken er enkel å komme til hvis du løsner dørken som sitter med 8 skruer.

• Create New...