Jump to content

Er en alu rib verdt de ekstra pengene de koster?

NOR15186

Recommended Posts

Maika skrev On 18.12.2022 at 22.01:

Veldig fornøyd med Highfield Classic 310, men etter 8 år med mye sol angrer jeg på at jeg ikke gikk for hypalon, da alu-en nesten ser ny ut og sikkert kommer til å vare svært lenge. Skulle jeg lagt den på dekk, så hadde jeg kanskje gått for Ultralight. Den er nok ikke like panservogn i sjø, men veier endel mindre. 

Vis hele sitatet  

Ønske om hypalon, er det fordi Pvc'en har begynt å bli klissete? Er det i norsk klima i såfall.

Veldig fornøyd med Highfield 310 classic. Tar bølgene flott, stabil, lite skvulping. Får den ikke over 19 knop med Yamaha F9.9HMH/20 hk, men gjør 19 med to personer. Super praktisk med tank plass i baug, og flat bunn inni. Limte fast sugekoppholder på akterspeilet for fiske-drikk. Festet trim-flaps på akterspeilet, men tok de av igjen; fungerte ok. Litt klissete/nedbrytning av sol på det gråe pyntområdet på toppen, men ingenting på sorte pvc pontongene. Ville kjøpt hypalon hvis jeg hadde kjøpt på nytt. Anbefales!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...