Jump to content

Edit History

Ask

Ask

Maika skrev for 3 timer siden:

5 år gammel, uviss oppbevaring, selges av en person som driver med videresalg av ting på Finn.

Hei.

Eg trur fyren har dreve stort med vidaresal av båtutstyr, og at han har gjort det i mange år. Det treng ikkje vera noko galt i det, MEN eg hadde forvissa meg om at genakeren ikkje var stole. Dette for ikkje å gjera meg skuldig i heleri.

Eg seier ikkje at fyren driv med noko uærleg, men om du ikkje er aktsam nok kan du risikera problem.

Fyren har mange gode tilbakemeldingar på finn.

For ei tid sidan var eg interessert i eit anker av ein kar eg trur er same fyren. Eg ville betala prisforlangande, men handelen stoppa opp fordi han ville ha 1000 kr ekstra betalt for å henta ankeret, som var lagra hjå mora. Det blei ingen handel.

Genakeren er òg annonsert her:

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83335633

Ask

Ask

Maika skrev for 2 timer siden:

5 år gammel, uviss oppbevaring, selges av en person som driver med videresalg av ting på Finn.

Hei.

Eg trur fyren har dreve stort med vidaresal av båtutstyr, og at han har gjort det i mange år. Det treng ikkje vera noko galt i det, MEN eg hadde forvissa meg om at genakeren ikkje var stole. Dette for ikkje å gjera meg skuldig i heleri.

Eg seier ikkje at fyren driv med noko uærleg, men om du ikkje er aktsam nok kan du risikera problem.

Fyren har mange gode tilbakemeldingar på finn.

For ei tid sidan var eg interessert i eit anker av ein kar eg trur er same fyren. Eg ville betala prisforlangande, men handelen stoppa opp fordi han ville ha ekstra betalt for å henta ankeret, som var lagra hjå mora. Det blei ingen handel.

Genakeren er òg annonsert her:

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=83335633

Ask

Ask

Maika skrev for 1 time siden:

Hei.

Eg seier ikkje at fyren driv med noko uærleg, men om du er aktsam nok kan du risikera problem.

For ei tid sidan var eg interessert i eit anker av ein kar eg trur eg same fyren. Eg ville betala prisforlangande, men handelen stoppa opp fordi han ville ha ekstra betalt for å henta ankeret, som var lagra hjå foreldra. Det blei ingen handel.

• Create New...