GT96
Fantastiske tilbakemeldinger. Høres ut som jeg er gal, men jeg ønsker ikke å bruke mye tid og penger på en båt jeg ikke skal ha.. Derfor er jeg redd for at det å kjøre på med en som er litt stor er ren galskap, men her beroligger dere meg veldig.
Jeg kommer til å ta kontakt med deg @Chilli Solbrissenere for mer info.
Det aller viktigste jeg tror jeg må tenke på er respekten for havet og kjenne grensene til skuta og meg. Havet er det vakreste men også det farligste vi kan være i nærheten av. Lett å bli lurt her.. Føler selv jeg er en svært ansvarlig person så jeg har selv trua på dette. Man må begynne svært svært rolig.
En dag håper jeg SV Arcadia blir en realitet.
Vi har et prosjekt gående som heter «The SV Arcadia Project», hvor denne reisen fra intet til alt skal dokumenteres på youtube og overalt annet i håp om at dette etterhvert kan finansiere livet ombord.
Alt starter med en idé som til slutt ender opp med en drøm. Og der er det lett for å stoppe opp.. Men hele verden er en fornøyelsespark som bare venter på å bli utforsket!! A4 er ikke noe for meg. Mitt kall i livet er å seile dit himmel og hav møtes. - og det tar tid å komme dit.