joackim33 Startet 24.Desember.2022 Link til dette innlegget Startet 24.Desember.2022 Jeg har et 22 fot båt og slitt som med kondens. Noen anbefaler ISOKIT spray polyuretan skum sett som closed cell. Noen ha brukt før eller noen som har erfaring på dette. Hva anbefaler for dette? Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart 25.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2022 (redigert) Ser ut som et spennede produkt, om enn noe dyrt. Jeg hadde ikke hørt om det. Det er heller ingen andre som foreløpig har gitt innspill, men det kan jo ha med jul og lav aktivitet å gjøre. Demo videoene viser ideelle forhold med god tilgang til flatene. I min båt må jeg rive ut hele innredningen for å komme til på samme måten. Jeg tror det blir veldig vanskelig å stikke den pistolen inn i hulrom, holde riktig avstand og vinkel og få et noenlunde jevnt resultat, men det er kanskje ikke nødvendig. De som vet mest om bruk i båt, er antageligvis de som anbefalte det til deg...Fint om du holder oss oppdatert om du lærer mer, det er flere her som leter etter etterisolering av kalde, fuktige båter. Redigert 25.Desember.2022 av Steihy (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Grand Banks jr Svart 26.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2022 Hvordan bruker du båten? Når kommer kondensen? Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
index Svart 26.Desember.2022 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2022 Kondens skyldes som oftest lekkasjer. En tett båt har lite kondensproblemer. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.