Wicma Startet 4.Desember.2005 Link til dette innlegget Startet 4.Desember.2005 Hei jeg har en vinsj av typen Powerwinch der motoren er brent opp. Er det noen derute i båtverdenen som vet hvor jeg kan få reservedeler til denne? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 4.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2005 Her tenker jeg : http://www.powerwinch.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Wicma Svart 4.Desember.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2005 Takk takk Får prøve der. Kan jeg bruke den adressen skylder jeg en Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 4.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2005 Bruker www.alltheweb.com. Veldig bra søkemotor,som regel er det suksess med den. Sitér dette innlegget Link to post
Wicma Svart 6.Desember.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2005 Den delen jeg trenkte til vinnsjen er gått ut av produksjon (motor) . Så da er det vel nesten bare å dumpe den. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 6.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2005 Den delen jeg trenkte til vinnsjen er gått ut av produksjon (motor) . Så da er det vel nesten bare å dumpe den. Høøhhh! Det må da være nok av tusenkunstnere på baatplassen som kan tilpasse en annen motor og bruke vinsjen i mange år enda!?? Bare et forslag til ombruk før du kaster den. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 6.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2005 I gamledager gikk det an å få viklet om en elektromotor - men det er det kanskje slutt på? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Rolf Svart 6.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2005 Ser ut til at det er noen som gjør det ennå. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
enter4u Svart 27.April.2015 Link til dette innlegget Svart 27.April.2015 Hat du den winchen enda wicma? Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 27.April.2015 Link til dette innlegget Svart 27.April.2015 Hvis du ser under profilbildet så står det sist han var pålogget..... 11/05-2013 Og tråden er fra 2005 så det er vel ikke så stor tjangs. Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 27.April.2015 Link til dette innlegget Svart 27.April.2015 Hjelpen kom 10 år for sent ! Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 29.April.2015 Link til dette innlegget Svart 29.April.2015 Tenke om han hadde den liggende og det var en 603 eller 35' class så ville jeg kjøpe den :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.