haugi Startet 31.Desember.2022 Del på Facebook Startet 31.Desember.2022 Hei Heg har kjøpt meg et prosjekt med en Yamaha F80 2001 modell på. Tilten på denne virket ved opptak men nå vil den ikke ned igjen. Jeg hører reléet slår inn, men tiltmotoren starter ikke. Regner med det er dårlig kontakt en plass. Pga av motoren er tiltet helt opp så får jeg ikke av motordekselet. Kan man da senke motoren ved å tappe olja av tiltsystemet? Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 31.Desember.2022 Del på Facebook Svart 31.Desember.2022 Det er en skrue nede på braketten som kan åpnes med skrujern, så får du ned motoren. Tilkomst til skruen er via et lite hull i braketten. Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 31.Desember.2022 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Desember.2022 Takk for svar. Da får se etter den. Hva om den sitter fast, hva gjør jeg da? Er ikke verdens best vedlikeholdte motor denne her. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 31.Desember.2022 Del på Facebook Svart 31.Desember.2022 Jeg bruker et skrujern som er firkantet. Så presser jeg med ene hånden og bruker skiftenøkkel til å vri med. Aldri feil med litt WD-40 i forkant heller.... Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 31.Desember.2022 Del på Facebook Svart 31.Desember.2022 Sjekk i dokumentarkivet (trykk på Hjem oppe til venstre for å få opp lista) her inne på bp, så tror jeg du skal finne manual til den Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.