Hulda Svart 5.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2023 Hulda melder seg på. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 5.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2023 Dette var leit å høre. Rune har, gjennom over 12 år og nesten 2 tusen innlegg, vært en stor resurs for baatplassens medlemmer. I tillegg til all den informasjon som finnes i innleggene ga han også et betydelig bidrag til vårt dokumentarkiv. Han vil bli savnet. Kondolerer til de pårørende. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 5.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2023 Trist å høre. Hvil i fred Sitér dette innlegget Link to post
OveHelgeland Svart 5.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2023 Ufattelig trist. Hvil i fred. Kondolerer til familie å venner. Har også fått god hjelp av Rune ved flere anledninger. Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 5.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2023 Martine29f skrev for 9 timer siden: Rune har vært en klippe for oss båtfolk som ennå bruker disse forhatte Wallasene... Jeg kjøper Wallas neste gang også, solide og fine maskiner så lenge man følger Runes råd om å bruke fritidsparafin og ellers normalt vedlikehold. Gass vil jeg ikke ha ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøvind Svart 5.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2023 Trist å lese dette. Jeg er også en av mange som har fått hjelp av Wallas Service. Kjøpte noen deler av han og fikk en grundig oppskrift med på kjøpet. Samt hyggelig og tålmodig telefonsupport under montering. Sitér dette innlegget Link to post
Hedwig Svart 5.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2023 (redigert) Komodo skrev for 11 timer siden: Jeg tenkte på det samme. En blomsteroppsats fra BP? Et veldig godt forslag. Støttes. Dette var bare veldig trist. Vi har ikke Wallas, men jeg ønsket å installere det etter å ha lest hans innlegg. Som sagt tidligere: Man leste alltid Runes poster fordi det var noe å lære. Redigert 5.Januar.2023 av Havelle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Morten_L Svart 6.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2023 Veldig trist å lese! Alltid hjelpsom og konstruktive innlegg! Et tap for forumet, men selvsagt absolutt mest trist for familie og de nærmeste. Støtter forslaget fra @Komodomed blomsteroppsats! Sitér dette innlegget Link to post
Comforthe Svart 6.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 6.Januar.2023 Trist. Rune har hjulpet meg mange ganger de siste årene. Han vil bli savnet. Sitér dette innlegget Færdes mye rundt Nøtterøy og Tjøme Link to post
pappa_wolf Svart 7.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2023 On 1/6/2023 at 9:26 AM, Morten_L said: Veldig trist å lese! Alltid hjelpsom og konstruktive innlegg! Et tap for forumet, men selvsagt absolutt mest trist for familie og de nærmeste. Støtter forslaget fra @Komodomed blomsteroppsats! Noen som oppretter en spleis? Kondolerer til familie, venner og bekjente. Sitér dette innlegget Link to post
Havnål Svart 8.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2023 Forsøkte å ringe ham i går.. Hadde en god og lang telefonsamtale med ham i fjord med mange hjelpsomme tips. Raske deler i posten kom får få wallasen oppe å gå!.. Kondolerer til famile og venner. Sitér dette innlegget Man kan ikke reklamere på egen dumhet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.