Jump to content

Edit History

Eika

Eika

Christian Zaborowski med c1 båten :) 

 

det føltes kansje fort, men det der var økonomi farta hans (70-90knop) (140-170km) men den båten der er god for 130-140knop (240-250km) 

 

på full fart, hadde båten hatt mye mindre våt flate og strålen bak hadde vært endel lavere (de propellene som brukes får bedre grep jo fortere de går rundt) 

 

her kan du se samme mann og båt på toppfarta, er noen meter mindre med våt flate, strålen ligger lavere og båten danser mye mer. Men uansett, så er det en spektakulær opplevelse for både publikum og fører og kjøre der i den farta han gjorde, fartsfølelsen i de omgivelsene er mye større enn ute på havet 

 

 

Eika

Eika

Christian Zaborowski med c1 båten :) 

 

det føltes kansje fort, men det der var økonomi farta hans (70-90knop) (140-170km) men den båten der er god for 130-140knop (240-250km) 

 

på full fart, hadde båten hatt mye mindre våt flate og strålen bak hadde vært endel lavere (de propellene som brukes får bedre grep jo fortere de går rundt) 

 

her kan du se samme mann og båt på toppfarta, er noen meter mindre med våt flate, strålen ligger lavere og båten danser mye mer 

 

 

Eika

Eika

Christian Zaborowski med c1 båten :) 

 

det føltes kansje fort, men det der var økonomi farta hans (70-90knop) (140-170km) men den båten der er god for 130-140knop (240-250km) 

 

på full fart, hadde båten hatt mye mindre våt flate og strålen bak hadde vært endel lavere (de propellene som brukes får bedre grep jo fortere de går rundt) 



×
×
  • Create New...