maraxion Startet 9.Januar.2023 Link til dette innlegget Startet 9.Januar.2023 Noen som har erfaringer med noen ok MPPT regulatorer? Ser det finnes masse billige fra kinasider m.m til et par hundrelapper. Ser etter en rimelig sak til 10 eventuelt 20A. Eventuelt om biltema sine er ok? Sitér dette innlegget Link to post
shipahoy Svart 9.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2023 (redigert) Er fornøyd med mine OLYS MPPT5010 fra aliexpress.com. Redigert 9.Januar.2023 av shipahoy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ove T Svart 11.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2023 Hej Jag har en sådan här Regulator med blåtand Det är väldigt bra att se allt i mobilen. Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 12.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2023 En rimelig sak har Biltema: https://www.biltema.se/bil---mc/elsystem/solpaneler/solpanelsregulator-mppt-10-a-2000042488 Denne har teningsgrad IP 64. Det vil si at den er støvtett og tett for vannsprut i alle retninger, men tåler ikke å senkes ned i vann. Når vi først snakker MPPT er selve ladeteknologien lik på de fleste. Men det finnes mange varianter med forskjellige innstillinger og ekstra gaget som bluethoot ekstern temperatursensor osv Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 12.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2023 Jeg har en EPEVER ombord og en på hytta, den ombord er på 30 A og på hytta 20 A. Begge med blåtann adapter, det finnes wifi adapter også. De fungerer utmerket, kjekt å kunne sjekke status og ladestrøm/effekt på mobilen. Du kan sette alle parametre via appen så den fungerer utmerket med LiFePO4 batterier også. Utgangen er RS485 så jeg har tenkt på å integrere den i datasystemet ombord. Ole Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.