Problemmagneten Startet 11.Januar.2023 Link til dette innlegget Startet 11.Januar.2023 Ohoy! og god kveld, er det noen såmm kan fortelle meg hvor jeg kan finne info om denne båten reg nr WAF536. Den hadde en sabb 16-22 fra 1969 og ble brukt til fiske for over 10 år siden før den ble den knust i fjæra og nå sitter jeg med en del deler fra den. Takk til alle som svarer. Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 11.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2023 Ser nå ut som en sak Ole i Vokkøya kunne ha bygd. Sitér dette innlegget Link to post
Problemmagneten Svart 11.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2023 hei bård har ingen anelse hvem dette er, egentlig så lurer jeg vel mest på hvor lang og tung denne båten ville vært, og om mesanen og masten ville kunne gå på en nordfjord myra 22 sjark uten att den blir fungerende såm finnekjøl til slutt, hehe. slenger med ett til rufsete bilde. Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 11.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2023 Vel båtbyggeren jeg tenkte på het Ole Andersen. Vil anta at den båten er 24-25 fot. Sitér dette innlegget Link to post
Problemmagneten Svart 12.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2023 Skal undersøke videre takk for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.