Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Blir et lite mini Sørlandstokt i april/mai. Broren min og kona hans feirer sølvbryllup 28.april og holder det på restauranten de driver i sommerhalvåret. Så da tar jeg ut noen av feriedagene mine (kombinert med avspasering) og tar et to-ukers tokt ned til Skottevik (mellom Kristiansand og Lillesand). Beregner god tid. Starter vel helga før ettersom jeg har fri da. 

Men regner vel nesten med at jeg ikke har fått forkabinen klar til da, vi får se. Akterlugaren er jo klar, så det går nok bra. Må ta en telefon til Engelsviken også. 

I kveld skal jeg sette meg ned og meisle ut ferieplanene i sommer. Fristen for å søke er jo i morgen. Og i tillegg har de innført et nytt system fra i år. I skoleferien (26. juni til 21. august) må vi derfor ta ut ferie i to bolker, enten først eller sist. De tidspunktene jeg vanligvis har tatt ut ferie tidligere treffer midt i overgangen på første og siste del, så nå må jeg tenke litt nytt!

Heldigvis ikke noe problem å ta ut ferie før og etter disse to datoene. Blir dermed en retur til brygga under i april.

47039957-0DDC-4F87-B496-6C6F13D0E42F.jpeg.bc77a785161fb90caaa5699b4eaa4c74.jpeg

Pequod

Pequod

Blir et lite mini Sørlandstokt i april/mai. Broren min og kona hans feirer sølvbryllup 28.april og holder det på restauranten de driver i sommerhalvåret. Så da tar jeg ut noen av feriedagene mine (kombinert med avspasering) og tar et to-ukers tokt ned til Skottevik (mellom Kristiansand og Lillesand). Beregner god tid. Starter vel helga før ettersom jeg har fri da. 

Men regner vel nesten med at jeg ikke har fått forkabinen klar til da, vi får se. Må ta en telefon til Engelsviken også. 

I kveld skal jeg sette meg ned og meisle ut ferieplanene i sommer. Fristen for å søke er jo i morgen. Og i tillegg har de innført et nytt system fra i år. I skoleferien (26. juni til 21. august) må vi derfor ta ut ferie i to bolker, enten først eller sist. De tidspunktene jeg vanligvis har tatt ut ferie tidligere treffer midt i overgangen på første og siste del, så nå må jeg tenke litt nytt!

Heldigvis ikke noe problem å ta ut ferie før og etter disse to datoene!

Blir dermed en retur til brygga under i april!

47039957-0DDC-4F87-B496-6C6F13D0E42F.jpeg.bc77a785161fb90caaa5699b4eaa4c74.jpeg

• Create New...