Jump to content

Edit History

julietkilo

julietkilo

Her er et detaljbilde av bryterpanelet i midtgangen ved førerposisjon. Trelistene ble tatt av, pusset ned og oljet opp igjen med teakolje. Finérplaten var stygg og hadde noen gamle bryterhull, så den ble belagt med Plastmo-plate. 

Til slutt ble platen med bryterpanel skrudd på med panhode M5 pynteskruer som går inn i gjengede hull i glassfiber-dashbordet. Før hang den ganske løst på noen treskruer og "flakset" hvis man kom borti den. Nå henger den solid fast, glassfiberen er ganske tykk her så gjengene holder godt.

Merkeskiltene har jeg kjøpt hos skiltmax.no, og det syns jeg er veldig mye penere enn å bruke klistermerkene som følger med bryterpanelene fra Biltema.

bryterpanel_midtgang.jpg.1001abd9e926c308e0225e0782e05a51.jpg

julietkilo

julietkilo

Her er et detaljbilde av bryterpanelet i midtgangen ved førerposisjon. De tre listene ble tatt av, pusset ned og oljet opp igjen med teakolje. Finérplaten var stygg og hadde noen gamle bryterhull, så den ble belagt med Plastmo-plate. 

Til slutt ble platen med bryterpanel skrudd på med panhode M5 pynteskruer som går inn i gjengede hull i glassfiber-dashbordet. Før hang den ganske løst på noen treskruer og "flakset" hvis man kom borti den. Nå henger den solid fast, glassfiberen er ganske tykk her så gjengene holder godt.

Merkeskiltene har jeg kjøpt hos skiltmax.no, og det syns jeg er veldig mye penere enn å bruke klistermerkene som følger med bryterpanelene fra Biltema.

bryterpanel_midtgang.jpg.1001abd9e926c308e0225e0782e05a51.jpg

• Create New...