Jump to content

Edit History

jonase87

jonase87

Hjertelig! Ja altså det er en 30HK  motor:) Jeg var i butikken Maritim og han mente han fant en mest sannsynlig som passa men sa at slangene var han veldig usikker på. Så det er det jeg mest bekymrer meg før, men står dette i dokumentet, prøvde se men skjønner jo lite:(

jonase87

jonase87

Hjertelig! Ja altså det er en 30HK var i butikken Maritim og han sa han fant en mest sannsynlig som passa men han sa slangene var han veldig usikker på. Så det er det jeg mest bekymrer meg før, men står dette i dokumentet, prøvde se men skjønner jo lite:(

jonase87

jonase87

Hjertelig! Ja altså det er en 30HK var i butikken Maritim og han sa han fant en mest sannsynlig som passa men han sa slangene var han veldig usikker på. Så er de jeg mest bekymrer meg før men står dette i dokumentet, prøvde se men skjønner jo lite:(

jonase87

jonase87

Hjertelig! Ja altså det er en 30HK var i butikken Maritim og han sa han fabt en mest sannsynlig som passa men han sa slangene var han veldig usikker på. Så er de jeg mest bekymrer meg før men står dette i dokumentet, prøvde se men skjønner jo lite:(

• Create New...