H400 Startet 17.Januar.2023 Link til dette innlegget Startet 17.Januar.2023 Hei, har vært i kontakt med Bavaria Norge samt sett gjennom nettkatalogen til svb24.com men får opplyst at disse gummi pakningene ikke er å skaffe lenger men kan tilby meg denne typen som jeg synes ikke er lik nok originalen. Men den gjør kanskje samme nytte?: Noen som kan gi meg tips hvor jeg kan skaffe disse eller hva jeg kan søke på? + Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 18.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2023 Har alltid skrudd direkte i dørken. Hvorfor pakning? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
H400 Svart 18.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2023 "Bolten" du ser på bilde er gjennomgående, så gummi foringen skal vel stoppe vann for å komme gjennom. Er vist ett kjent problem på Ocean modellene.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.