avsluttet Startet 4.Desember.2005 Link til dette innlegget Startet 4.Desember.2005 (redigert) jeg startet opp motoren i dag, alt fungerer fint. En ting jeg oppdaget var at det kom en oljefilm fra kjølevannet. Hva kan dette være? Båten jeg har nå, har en motor vetus dt64 fra 2000, jeg har tidligere hatt en minor 7100 med yanmar 4lha, men aldri sett at det ble oljefilm på vannet når jeg startet. Redigert 4.Desember.2005 av traust (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 4.Desember.2005 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2005 Uforbrent diesel er vel rimelig å anta at det er. Kanskje motoren din er en skap Yanmar ? Mest sannsynlig ikke noe å bry seg om. Jalmar motoren vi hadde gjort dette ved hver start med kald motor. Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 4.Desember.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2005 Uforbrent diesel er vel rimelig å anta at det er. ok, takk tipset. Hadde mistanke om det samme. Jeg har store planer for vinteren og vil helst ha så lite bekymringer i bakhodet som mulig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.