Jump to content

Edit History

Fantino

Fantino

Okkaby skrev 14 minutter siden:

BMS fungerte fint når den ble demontert. Var bare at den celle med skrue hullet ikke ville holde like spenning som de andre. BMS viste aldri tegn til noe kødd.

Å nå får jeg ikke komme inn på settings. Den lar meg kun se det på bilde. Umulig å komme videre i appen.

Da ville jeg fått koplet den til en PC med USB kabel og prøvd å vekke den til liv på den måten før den ble kastet. Softwaren for PC gir uendelig mange flere muligheter for å manipulere enn appen. De gangene BMS ‘døde’ for oss i byggefasen (og før vi fant den magiske 15300 sekunder innstillingen..) var det å kople til PC som var medisinen og det virket hver gang.

Fantino

Fantino

Okkaby skrev 12 minutter siden:

BMS fungerte fint når den ble demontert. Var bare at den celle med skrue hullet ikke ville holde like spenning som de andre. BMS viste aldri tegn til noe kødd.

Å nå får jeg ikke komme inn på settings. Den lar meg kun se det på bilde. Umulig å komme videre i appen.

Da ville jeg fått koplet den til en PC med USB kabel og prøvd å vekke den til liv på den måten før den ble kastet. Softwaren for PC gir uendelig mange flere muligheter for å manipulere enn appen.

• Create New...