BravoFox Startet 22.Januar.2023 Link til dette innlegget Startet 22.Januar.2023 Hei, har et manuelt Jabsco med twist & lock. Fylte blå antifrys sanitærvæske i bollen og pumpet gjennom for vinterprep. Når jeg så til båten, så er det lekket blå sanitærvæske på gulvet. Ser ut til at det kommer helt fra basen, mellom base og dørk. Hva kan være årsaken? Klarer ikke helt å skjønne at det skal renne væske mellom base og dørk? Sitér dette innlegget Link to post
Lunde14 Svart 22.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2023 Hadde det samme på min toalett og da var det pakkningen mellom porselene og plastikken i bunne som hadde forsjkøvet seg, skrudde det fraverandre, gjorde ren og montert igjen, fikks ferdig ingen lekk ? Sitér dette innlegget Link to post
Thomas_h Svart 22.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2023 Jeg har samme toalett og har sett tendenser til det samme. Det var ikke fritt vann men bare litt salt og farge. Takker for tips, skal sette opp på vedlikeholdslisten. Sitér dette innlegget Link to post
BravoFox Svart 22.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2023 Lunde14 skrev 38 minutter siden: Hadde det samme på min toalett og da var det pakkningen mellom porselene og plastikken i bunne som hadde forsjkøvet seg, skrudde det fraverandre, gjorde ren og montert igjen, fikks ferdig ingen lekk ? Takk for tips. Er det en pakning mellom dørken og basen, eller mellom basen og den nederste runde delen? Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 23.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2023 Det ligger en pakning mellom delene hvor det er merket med rødt. Enkel sak og rengjøre evt bytte pakning. Sitér dette innlegget Link to post
BravoFox Svart 23.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2023 Geir Kallevik skrev for 15 timer siden: Det ligger en pakning mellom delene hvor det er merket med rødt. Enkel sak og rengjøre evt bytte pakning. Takk for gode tips! Sitér dette innlegget Link to post
fs Svart 24.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2023 Kan jo også være frostsprengt, dersom det blå er sanitærvæske (ikke frostvæske) som du skriver i innlegget... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.