Stifte Startet 23.Januar.2023 Link til dette innlegget Startet 23.Januar.2023 Hei, noen som har en VP D1-20 som vet hvordan slanger til varmtvannsberederen er tilkoplet? Har lest i instruksjonsboka, men synes det vises ikke så bra hva tilkopling som skal brukes ved kjølevannpumpen, der det er 2 alternativer. Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 24.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2023 Øverste ut av motor, nederste inn på motor. Sitér dette innlegget Link to post
Stifte Svart 24.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2023 Takk for det, men eg er fortsatt litt usikker pga. i.h.t. til instruksjonen skal uttaket til varmtvann tas fra bakside på motoren, under kjøler. der er det kun et alternativ tilkobling, så den tenkte eg at var ok. Ved ferskvannspumpa (i.h.t. instruksjonen) skal komme i retur fra varmtvannstank. Det er 2 tilkoplings punkt. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 24.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2023 Hvorfor spør du om du har instruksjonene fra produsenten? Der har du jo svaret ditt, svart på hvitt, bokstavelig talt. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Stifte Svart 24.Januar.2023 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2023 hei, problemet er at instruksjonen forklarer ikke hvilke av dem to alternative tilkoplingspunkta ved pumpa som skal brukes..tror det er det til høyre, men eg er ikke sikker..tenkte kanskje noen med lik motor og med ferdig opp koblet system viste.. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 24.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2023 I følge tegningen, so er det vel den til venstre som blir brukt? Den til høyre ser ut som der står en tempsensor på tegningen. Sitér dette innlegget Link to post
Akvanauten Svart 26.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2023 Enig med @bellen Ser ut som du skal ha retur på hullet til venstre på bildet ditt, og en sensor (temperatur?) på den andre. Sitér dette innlegget "If you don't go when you wanna go, when you do go, you'll find you've gone!" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.