Eika Startet 25.Januar.2023 Link til dette innlegget Startet 25.Januar.2023 Noen som vet åssen madrasser Dufour bruker ? Sto å jobba med hendene ovet hodet og med knekk i ryggen lenge i går, men etter og ha sovi på disse nydelige madrassene så har jeg faktisk ikke vondt i ryggen og det er første gang på på laaaang tid. Enten så er meninga at jeg skal ha meg en Dufour eller så trenger jeg en sånn madrass Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 25.Januar.2023 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2023 Kan ikke svare deg på ditt spørsmål, men kan en del om madrasser etter å ha solgt slike i mange år. Har hjulpet flere til bedre hverdag. Selger ikke madrasser lenger, så er uhildet. Ikke godt å vite om det er original madrass heller. Kanskje eier vet? Hvis du fremdeles har tilgang til madrassen i båten, så prøv å legge merke til hardheten, samt om den har noen mykere soner. Evt om det er en temperaturavhengig madrass (Tempur og liknende). Sjekk også overmadrassen. Hvor tykk den er , hvor hard den er og hvor polstret den er. Husk å kjøpe den båten Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.