Jump to content

Edit History

Eika

Eika

Har prøvd så mye forsljelligt at jeg ikke helt vet hva jeg har prøvd, men detter tilbake på den gule til mirka hele tiden. Det er viktigt og ha noen av de, sånn at man kan vaske de i vann under bruk, de er grove og sliper godt

Sånn jeg har det, så har jeg ett stort grunnutvalg av pads og rubbinger som jeg trives med, men det kommer støtt og stadig noen selgere innom som ber oss bruke det og det istedenfor og gir oss noen tester, prøver det fort og gærnt (skader på 5-20cm er perfekt for å teste rubbing egenskapene etter slipejobben) men havner tilbake hver gang. Why change a winning team ? 

Eika

Eika

Har prøvd så mye forsljelligt at jeg ikke helt vet hva jeg har prøvd, men detter tilbake på den gule til mirka hele tiden. Det er viktigt og ha noen av de, sånn at man kan vaske de i vann under bruk, de er grove og sliper godt

Sånn jeg har det, så har jeg ett stort grunnutvalg av pads og rubbinger som jeg trives med, men det kommer støtt og stadig noen selgere innom som ber oss bruke det og det istedenfor og gir oss noen tester, prøver det fort og gærnt (skader på 5-20cm er perfekt for å teste rubbing egenskapene etter slipejobben. men havner tilbake hver gang. Why change a winning team ? 

Eika

Eika

Sånn jeg har det, så har jeg ett stort grunnutvalg av pads og rubbinger som jeg trives med, men det kommer støtt og stadig noen selgere innom som ber oss bruke det og det istedenfor og gir oss noen tester, prøver det fort og gærnt, men havner tilbake. Why change a winning team ? 

Eika

Eika

• Create New...