Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Litt på siden, men jeg hadde flere store graner sittende på en knaus over huset. Ikke et romantisk juletre, men svære kladeiser. grantrr(2).jpg.dfb0d553975c1f0eb21cd67302fd3f13.jpg

Jeg sagde selvsagt dette ned med Stihl og ting fra Felleskjøpet, og ikke Biltema. Fordi det betydde noe og fordi det var en real jobb som måtte utføres. Men selv i proffbutikkene himlet de med øynene da jeg ville bytte til lengre sverd. Det ble en egen reise å skaffe nytt og lengre sverd og passende kjede. Men det gikk gikk fordi jeg hadde handlet proffutstyr som gikk langt utover betjeningens kompetanse, men som var både googlebart og hadde et part.nr. Biltema hadde vært en byttelapp i 30 lyspærer i beste fall.

Solseng

Solseng

Litt på siden, men jeg hadde flere store graner sittende på en knaus over huset. Ikke et romantisk juletre, men svære kladeiser. grantrr(2).jpg.dfb0d553975c1f0eb21cd67302fd3f13.jpg

Jeg sagde selvsagt dette ned med Stihl og ting fra Felleskjøpet, og ikke Biltema. Fordi det betydde noe og fordi det var en real jobb som måtte utføres. Men selv i proffbutikkene himlet de med øynene da jeg ville bytte til lengre sverd. Det ble en egen reise å skaffe nytt og lengre sverd og passende kjede. Men det gikk gikk fordi jeg hadde handlet proffutstyr som gikk langt utover betjeningens kompetanse. Biltema hadde vært en byttelapp i 30 lyspærer i beste fall.

Solseng

Solseng

Jeg sagde selvsagt dette ned med Stihl og ting fra Felleskjøpet, og ikke Biltema. Fordi det betydde noe og fordi det var en real jobb som måtte utføres. Men selv i proffbutikkene himlet de med øynene da jeg ville bytte til lengre sverd. Det ble en egen reise å skaffe nytt og lengre sverd og passende kjede. Men det gikk gikk fordi jeg hadde handlet proffutstyr. Biltema hadde vært en byttelapp i 30 lyspærer i beste fall.

Solseng

Solseng

Jeg sagde selvsagt dette ned med Stihl og ting fra Felleskjøpet, og ikke Biltema. Fordi det betydde noe og fordi det var en real jobb som måtte utføres. Men selv i proffbutikkene himlet de med øynene da jeg ville bytte til lengre sverd. Det ble en egen reise å skaffe nytt og lengre sverd og passende kjede. Men det gikk gikk fordi jeg hadde handlet proffutstyr. Biltema hadde vært en byttelapp i 10 lyspærer i beste fall.

Solseng

Solseng

Jeg sagde selvsagt dette ned med Stihl og ting fra Felleskjøpet, og ikke Biltema. Fordi det betydde noe og fordi det var en real jobb som måtte utføres.

Solseng

Solseng

Jeg sagde selvsagt dette ned med Stihl og ting fra Felleskjøpet, og ikke Biltema. Fordi det betyyde noe og fordi det var en real jobb som måtte utføres.

• Create New...