Teerex
Komodo skrev for 10 timer siden:Har samme tanga, og kan skrive under på at den fungerer bra
Men hvis du skal ha perfekte krymper, så må du kjøpe kabelsko som passer i forhold til dynene. Hvis ikke får du enten for lite eller for mye press.
Det der ser veldig ut til å være akkurat den samme tanga, men lakkert i en annen farge og med litt færre dyner.
Den blågrønne 6-tonns er bare ca 30 cm lang, og har 8 dyner.
Men nå ser jeg at de har jo brukt forskjellige bilder på ebay, for "den samme" grønne samme tanga. Sånn er det, man vet aldri helt hva man får Så mye mulig den er noe større ja.
Men svaret får jeg vel om x antall uker. Antagelig får jeg den korte "blå".
I oppføringen kunne jeg velge mellom gul eller "blå". Ser at den gule som også er "blå" er jo kortere. Se bilde under.
Den gule 16-tonns er større/lengre ut i fra videoen som ligger på amazon-linken på forrige side. Ca 45 cm, da kofferten er ca 50 cm. Og har 11 dyner siden den går fra 16 til 300 mm² (er stolt over at jeg får til det 2-tallet i kvadraten der ).
Mens den gule 16-tonns på cdon/vidaxl ligger i rød koffert og skal ha 12 dyner ifølge dimensjonene den dekker (også 10 mm² pussig nok).