Jump to content

Edit History

Taskeladden

Taskeladden

Det er jo en fritidsbåt, du har bare mye fritid :) 

Du bør kunne oppholde deg i båten så mye du vil, om det ikke er annet spesifisert i leiekontrakten. 
Om du ikke får være der så lenge/mye det passer deg, så ville jeg bedt skriftlig bekreftelse på hvor mye man har lov til å bruke båtplassen, for gjelder det deg, så gjelder det alle. 

At skikkelige folk bor i båtene sine over lengre perioder vil jeg personlig mene at bare er gunstig for havna, og alle som har båt der. Det gir en ekstra sikkerhet på de fleste måter. 

Taskeladden

Taskeladden

Det er jo en fritidsbåt, du har bare mye fritid :) 

Du bør kunne oppholde deg i båten så mye du vil, om det ikke er annet spesifisert i leiekontrakten. 
Om du ikke får være der så lenge/mye det passer deg, så ville jeg bedt skriftlig bekreftelse på hvor mye man har lov til å bruke båtplassen, for gjelder det deg, så gjelder det alle. 

Taskeladden

Taskeladden

• Create New...