LarryLiar Startet 1.Februar.2023 Link til dette innlegget Startet 1.Februar.2023 Hei, Er det noen som har erfaing med selskap som monterer solcellepanel på båt i Stavanger området? Tenker å montere solceller og bytte til lithium batteri i min nyinnkjøpte Viksund 310 HT. Kjetil Sitér dette innlegget Link to post
Steihy Svart 1.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2023 Du kan jo sjekke Nordic Lithium i Sandnes. Vet ikke om de gjør installasjoner, men de virker seriøse på lithium. Hans Gerlach Sørensen på ShipShape, Sjølyst, gjør det meste av båtsnekring. Sitér dette innlegget Jeg vil bo i sjøbod og gå i gubbdagis. Link to post
Fantino Svart 1.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2023 LarryLiar skrev for 9 timer siden: Hei, Er det noen som har erfaing med selskap som monterer solcellepanel på båt i Stavanger området? Tenker å montere solceller og bytte til lithium batteri i min nyinnkjøpte Viksund 310 HT. Kjetil Ikke svar på spørsmålet men så da ganske kurant ut å montere selve panelene selv, muligens kan du også få til å trekke kablene via eksisterende gjennomføring for utstyr i masta. Ville bare limt på fester på profilene i taket bak lukene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.