kjeros Svart 3.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2023 Jeg var «heldig» denne gang og fikk kun faktura på det jeg skal ha. I tillegg kommer det nok en faktura på kr 200 fra NOR. Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Okkaby Svart 3.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2023 Måtte sjekke den efaktura som jeg hadde fått varsel om. Jo der lå det efaktura på 1995 for pluss medlemskap. Men det lå ikke en, men hele to stk. Begge hadde mitt navn. Så tydelig de har lite kontroll på deres faktura system. Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Kaptein Plast Svart 6.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2023 Første året jeg hadde Fjordfin var regningen fra Securmark, men RS har overtatt så jeg godtar de 198,- som årsgebyr for Securmark. (Samme pris.) Båten er forøvrig ikke registrert. Sitér dette innlegget Link to post
Thomas_h Svart 28.Februar.2023 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2023 Var det noen andre som merket at sist års betaling gikk fra 31.01.22 til 01.03.23, men årets regning går fra 01.02.23 til 01.03.24? Det vil si jeg betaler for februar 23 2 ganger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.